Silver Dolphin Holidays
4126 Amanzimtoti, 73 Beach Road
4126 Amanzimtoti, 73 Beach Road
Located on the beach in Amanzimtoti, Silver Dolphin Holidays offers a spacious balcony with magnificent sea view. The apartment comprises of 2 bedrooms, 2 spacious bathrooms, an open-plan lounge with flat-screen satellite TV, a dining and kitchen area. The main bedroom contains a queen-size bed and the second bedroom contains 2 single beds, styled in a modern Balinese theme. The complex has direct access onto the promenade and beach and guests have access to 2 communal swimming pools and an outdoor barbecue area. Toti and Galleria shopping mall, various restaurants, bars and entertainment areas are within walking distance. King Shaka International Airport is 60 km from the property.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Silver Dolphin Holidays o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości ZAR 800 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, narciarstwo, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, plac zabaw dla dzieci, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, kręgielnia, nurkowanie, jazda konna, Wi-Fi, szkółka narciarska, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, park wodny, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, basen z widokiem, mały basen, bar przy basenie, brodzik, transfer z lotniska, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen dla dzieci, basen, plaża, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt