Casart Game Lodge

1390 Grietjie Game Reserve, Grietjie Nature Reserve, R40

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Casart Game Lodge is situated in the Grietjie Nature Reserve, which is integrated into the Balule Nature Reserve, and has an open connection to the Kruger National Park. It features a pool and a spacious deck. Each individually decorated room is air-conditioned and has a terrace overlooking the bush. It comes with tea-and-coffee-making facilities, and the bed is draped in mosquito nets. The private bathroom has free toiletries. Breakfast is served daily and lunch and dinner are available on request for a surcharge. Dinner can be ordered in advance, at an additional charge. Room service is available and there is a bar and lounge area. Activities available at the lodge include game drives in an open 4x4 vehicle with experienced guides. Free WiFi is available in the public areas of the lodge. The Hoedspruit airport is 34 km from the lodge.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Casart Game Lodge o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości ZAR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that there is a compulsory conservation fee per car per stay which is payable in cash. Please contact the property in advance, prior to arrival for these charges. Please note that the property does not accept reservations from local residents.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, restauracja, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), kąpiele termalne / gorące źródła, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, basen z widokiem, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż całego ciała, fotel do masażu, basen, transfer, przejażdżki safari, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości