Aerotel

1380 Hoedspruit, 1406 Boulevard Rd Zandspruit Commercial R527

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Aerotel, usytuowany w miejscowości Hoedspruit, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Drakensig Golf Club – 4,9 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, centrum biznesowe oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Kinyonga Reptile Centre – 12 km, Rezerwat dzikich zwierząt Olifants West Game Reserve – 27 km. W prywatnej łazience zapewniono prysznic, bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarkę do włosów. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację i sejf. Obiekt dysponuje tarasem słonecznym. Obiekt oferuje usługi prasowania oraz udogodnienia biznesowe, takie jak faks i kserokopiarka. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Hoedspruit, znajduje się 10 km od obiektu Aerotel. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 12 lat. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 12 lat.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen, transfer, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości