#1604 Cartwright -diamond In The Sky
8000 Kapsztad, 19 Adderley Street
8000 Kapsztad, 19 Adderley Street
Obiekt #1604 Cartwright -Diamond in the Sky znajduje się w sercu miejscowości Kapsztad i zapewnia bezpłatne WiFi, klimatyzację, a także ekspres do kawy oraz piekarnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Prom na wyspę Robben – 2,6 km. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz całodobową recepcję. W apartamencie zapewniono 2 sypialnie, kuchnię z lodówką i zmywarką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 2 łazienki z prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt #1604 Cartwright -Diamond in the Sky oferuje kryty basen. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe V&A Waterfront – 3,8 km, Centrum kongresowe w Kapsztadzie (CTICC) – 1,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kapsztad International, znajduje się 20 km od obiektu #1604 Cartwright -Diamond in the Sky.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do ZAR 1000 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, basen z podgrzewaną wodą, brodzik, fitness, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu