Kruger Riverside Lodge

1321 Marloth Park, 4388 Buffel Street, Marloth Park

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W domku wiejskim
Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie parkowania. Dodatkowo dla gości w domku wiejskim dostępne są również następujące usługi: lekarz.
Przygotuj się na wakacje pełne wrażeń! Oto co znajdziesz na terenie obiektu: miejsce na barbecue. Tu skorzystasz z atrakcji wodnych, bo na terenie obiektu znajduje się basen odkryty. W domku wiejskimznajdują się sale zabaw dla dzieci. Dzieciaki będą się tak dobrze bawić, że nie pozostanie Ci nic innego, jak spędzić wieczór w towarzystwie dorosłych. Aby zarezerwować wycieczkę, skonsultuj się z biurem organizacji wycieczek domku wiejskiego.
Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu. Do dyspozycji gości jest również prywatne zameldowanie i wymeldowanie, prasowanie, sejf i concierge. Pracownicy domku wiejskiego mówią w następujących językach: angielski.

Wyposażenie pokoju
Oto co pomoże Ci odpocząć w Twoim pokoju po długim dniu: telewizor, minibar i szlafrok. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
Please inform Kruger Riverside Lodge in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. In response to Coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Due to Coronavirus (COVID-19), this property adheres to strict physical distancing measures. Due to Coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. Due to Coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to help protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result.