Regal Inn Pmburg
3201 Pietermaritzburg, 47 Alan Paton Ave, Scottsville
3201 Pietermaritzburg, 47 Alan Paton Ave, Scottsville
Obiekt Regal Inn PMBurg, usytuowany w miejscowości Pietermaritzburg, oferuje wspólny salon oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Comrades Marathon House – 200 m. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję oraz restaurację. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: KwaZulu-Natal Museum – 2,5 km. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. Do dyspozycji Gości jest też część wypoczynkowa oraz prywatna łazienka z prysznicem. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Każdego ranka w obiekcie serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Butterflies for Africa – 4,6 km, Queen Elizabeth Park Nature Reserve – 10 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Pietermaritzburg, znajduje się 3 km od obiektu Regal Inn PMBurg. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, obiady na wynos, przechowalnia bagażu, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości