The Wildcard
7390 St Helena Bay, 06 Flagship Drive Britannia Bay
7390 St Helena Bay, 06 Flagship Drive Britannia Bay
Obiekt The WildCard położony jest w miejscowości St Helena Bay. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Britannia Beach – 1 km, Plaża Maalbaai Beach – 2,9 km. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania jazdy na rowerze. Na miejscu zapewniono patio, bezpłatny prywatny parking oraz bezpłatne WiFi. W domu wakacyjnym zapewniono taras, 3 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 2 łazienki z prysznicem i wanną. Goście mogą podziwiać widok na morze. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W domu wakacyjnym zapewniono część wypoczynkową, pralkę oraz 2 łazienki z suszarką do włosów. Na terenie obiektu The WildCard znajduje się sprzęt do grillowania. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Cape Columbine Nature Reserve – 19 km, Vasco da Gama Monument St Helena Bay – 4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Vredendal, znajduje się 276 km od obiektu The WildCard. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu The WildCard o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Szanowni Goście! W tym regionie trwa obecnie susza. W niektórych obiektach mogą obowiązywać lokalne ograniczenia związane z korzystaniem z wody. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do ZAR 1000 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, jazda konna, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, plaża, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu