Hotel Skipper

****

81-198 Rewa, Ul. Sztormowa 2

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Skipper usytuowany jest w Rewie i oferuje ogród, taras oraz bar. Do dyspozycji Gości są klimatyzowane pokoje z łazienką. Na miejscu znajduje się kryty basen. Pokoje wyposażone są w biurko. W każdym z nich mieści się także telewizor z płaskim ekranem, a niektóre dysponują balkonem. Wyposażenie pokoi obejmuje ponadto szafę. Codziennie rano serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Okolica cieszy się dużą popularnością wśród miłośników turystyki pieszej i rowerowej. Personel całodobowej recepcji mówi po polsku i angielsku. Obiekt położony jest 33 km od Gdańska i 21 km od Sopotu. Odległość od lotniska Gdańsk-Rębiechowo wynosi 28 km.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Jedynymi akceptowanymi zwierzętami w obiekcie są psy.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 40 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 7 do lat 11 płacą 80 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 12 do lat 17 płacą 160 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 11 lat płacą 70 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą 120 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, tenis stołowy, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, jazda na rowerze, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, manicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, terapia światłem, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, szatnia / przebieralnia, basen, plaża, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt