Nadmorski Domek I Kawalerka Rewa
81-198 Rewa, 3 Bałtycka
81-198 Rewa, 3 Bałtycka
Obiekt Nadmorski Domek i Kawalerka Rewa, położony w miejscowości Rewa, oferuje ogród, taras oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono bezpłatne WiFi i telewizor z płaskim ekranem. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Na terenie obiektu Nadmorski Domek i Kawalerka Rewa znajduje się plac zabaw i sprzęt do grillowania. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Rewa – 200 m, Plaża Mechelinki – 1,1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 40 km od obiektu Nadmorski Domek i Kawalerka Rewa.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Nadmorski Domek i Kawalerka Rewa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, ogród, taras, pralnia, fryzjer / salon piękności, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, miski dla pupila, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, plaża, transfer, piesze wycieczki, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Maseczki dla gości