Apartament Queency

400394 Kluż-Napoka, 37-39 Strada Teodor Mihali 7, Parter

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Apartament Queency położony jest w miejscowości Kluż-Napoka i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum konferencyjne EXPO Transilvania – 1,3 km, Muzeum etnograficzne Transylwanii – 3,3 km. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie zapewniono taras, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 1 łazienkę z prysznicem i wanną. Goście mogą podziwiać widok na ogród. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zamek Banffy – 3,8 km, Stadion Cluj Arena – 4,8 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kluż-Napoka, znajduje się 4 km od obiektu Apartament Queency.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, WiFi, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości