Cluj City Marasti Apartament 2
400573 Kluż-Napoka, 61 Strada Teleorman
400573 Kluż-Napoka, 61 Strada Teleorman
Obiekt Cluj City Marasti Apartament 2 znajduje się w miejscowości Kluż-Napoka. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum konferencyjne EXPO Transilvania – 400 m, Muzeum etnograficzne Transylwanii – 3,8 km, Zamek Banffy – 4,3 km. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi. Oferta apartamentu obejmuje 1 sypialnię, salon, aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i ekspresem do kawy, a także 1 łazienkę z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Cluj Arena – 5,3 km, VIVO! Kluż – 9,1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kluż-Napoka, znajduje się 4 km od obiektu Cluj City Marasti Apartament 2.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego