Blue95

900001 Mamaia, Prelungirea D13 Bl K, Apt.95, Et 5

Udogodnienia

Ważne

on-line

10.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Blue95 położony jest przy plaży w miejscowości Năvodari i zapewnia ogród, taras, bar oraz bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Marina Regia – 1,9 km. Oferta apartamentu obejmuje centrum spa i odnowy biologicznej i restaurację. W apartamencie zapewniono balkon, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, aneks kuchenny ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 1 łazienkę z wanną lub prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na morze. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Siutghiol – 6,5 km, Centrum handlowe City Park – 12 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Konstanca, znajduje się 20 km od obiektu Blue95.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, bar, centrum fitness, ogród, taras, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, spa i centrum odnowy biologicznej, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, lokalizacja przy samej plaży, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, parking przy ulicy, meble ogrodowe, plaża, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu