Km 80 Restaurant & Hotel

117610 Mavrodolu, A1 Pitesti Bucharest, Romania Km 80

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt KM 80 Restaurant & Hotel położony jest w miejscowości Mavrodolu i zapewnia ogród, wspólny salon, taras oraz bar. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję. Na miejscu znajduje się również restauracja i plac zabaw. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie pokoje wyposażone są w lodówkę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bukareszt-Băneasa, znajduje się 98 km od obiektu KM 80 Restaurant & Hotel.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, plac zabaw dla dzieci, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, meble ogrodowe, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości