Apartament Mili
505400 Rîşnov, Car.toamnei, Bl.13, Ap.6
505400 Rîşnov, Car.toamnei, Bl.13, Ap.6
Obiekt Apartament Mili znajduje się w miejscowości Râșnov i oferuje taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dino Parc – 2,9 km, Park wodny Paradisul Acvatic – 14 km, Plac Sfatului – 15 km. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie zapewniono 2 sypialnie, kuchnię z lodówką i piekarnikiem, a także 1 łazienkę z wanną, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz pralką. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: The Black Tower – 15 km, Strada Sforii – 15 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sybin, znajduje się 145 km od obiektu Apartament Mili.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, WiFi, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte