La Grotta Hotel
47890 San Marino, Contrada Santa Croce 17
47890 San Marino, Contrada Santa Croce 17
La Grotta Hotel jest położony w centrum miasta San Marino, kilka metrów od głównego placu Piazza della Libertà. Ten trzygwiazdkowy obiekt o podwyższonym standardzie udostępnia Gościom klimatyzowane pokoje z drewnianymi meblami w klasycznym stylu. Na terenie całego hotelu zapewniono bezpłatne WiFi. Pokoje są dźwiękoszczelne, a ich podłoga została pokryta wykładziną. W każdym pokoju znajduje się biurko, telewizor oraz łazienka z prysznicem. Codziennie rano w jadalni serwowane jest słodkie śniadanie złożone z ciepłych i zimnych dań oraz napojów. Za dodatkową opłatą oferowany jest transfer z lotniska Rimini-Miramare oraz w drugą stronę. Z obiektu można w zaledwie 35 minut dojechać samochodem do miejscowości San Leo. Odległość od plaż w Rimini wynosi 26 km.
Obiekt mieści się w strefie wyłączonej z ruchu kołowego. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu La Grotta Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone.
W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 4 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, kort tenisowy, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, piesze wycieczki, jazda na rowerze, kręgielnia, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking przy ulicy, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, transfer, galerie sztuki, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt