Tiffany Apartment Hotel
821 02 Bratysława, 50 Trnavská Cesta
821 02 Bratysława, 50 Trnavská Cesta
Obiekt TIFFANY Apartment Hotel położony jest w miejscowości Bratysława i oferuje restaurację oraz widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Orange Arena im. Ondreja Nepeli – 800 m, Główny dworzec kolejowy w Bratysławie – 3,6 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. We wszystkich opcjach zakwaterowania zapewniono klimatyzację, część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię oraz taras lub balkon z widokiem na miasto i widokiem na góry. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, piekarnik, płytę kuchenną, ekspres do kawy i czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Brama Michalska – 4,2 km, Zamek Bratysławski – 5,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bratysława, znajduje się 5 km od obiektu TIFFANY Apartment Hotel.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu TIFFANY Apartment Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości