Holiday Home V Kolte

941 33 Kolta, Kolta 426

Udogodnienia

Ważne

on-line

10.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Holiday Home V Kolte położony jest w miejscowości Kolta i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, ogród oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hotel Chateau Bela – 35 km, Dziedziniec Europy w Komarnie – 40 km. Oferta domu wakacyjnego obejmuje prywatny basen i restaurację. W domu wakacyjnym do dyspozycji Gości przygotowano 5 sypialnie, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 2 łazienki z prysznicem. Wyposażenie obejmuje także telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt Holiday Home V Kolte oferuje saunę. Goście mogą popływać w krytym basenie lub uprawiać trekking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Twierdza w Komarnie – 40 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Budapeszt im. Ferenca Liszta, znajduje się 105 km od obiektu Holiday Home V Kolte.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Holiday Home V Kolte o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 17 lat płacą € 8 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, sauna, ogród, pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, jazda konna, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), kryty basen (czynny w sezonie), kąpiele termalne / gorące źródła, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, park wodny, parking na miejscu, łaźnia na świeżym powietrzu, plac zabaw, parking przy ulicy, basen na dachu, zadaszony basen, wino / szampan, sprzęt do badmintona, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, basen, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego