Penzion Limba

032 03 Liptovský Ján, Jánska Dolina 2070/280

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Penzion Limba, usytuowany w miejscowości Liptowski Jan, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park wodny Tatralandia – 16 km. Oferta pensjonatu B&B obejmuje punkt sprzedaży karnetów narciarskich. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Demianowska Jaskinia Lodowa ( 18 km), Szczyrbskie Jezioro ( 45 km). Na terenie pensjonatu B&B dostępny jest sprzęt do grillowania, a z okien roztacza się widok na góry. Goście mogą zjeść posiłek w restauracji lub wypić drinka w barze. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi. W wybranych pokojach zapewniono również w balkon. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne lub pełne angielskie/irlandzkie. W miejscowości Liptowski Jan i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak trekking, narciarstwo oraz jazda na rowerze. Obsługa recepcji, która mówi w języku czeskim, angielskim i słowackim, zawsze chętnie służy pomocą. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Poprad-Tatry, znajduje się 50 km od obiektu Penzion Limba.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Penzion Limba o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, narciarstwo, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, bilard, tenis stołowy, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, przechowalnia nart, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, punkt sprzedaży karnetów narciarskich, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, miejsce na piknik, lekcje gotowania, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości