Apartmán Martin
058 01 Poprad, Továreňská Štvrť
058 01 Poprad, Továreňská Štvrť
Obiekt Apartmán Martin położony jest w miejscowości Poprad. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ścieżka w koronach drzew – 29 km, Szczyrbskie Jezioro – 31 km, Dobszyńska Jaskinia Lodowa – 35 km. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, 1 łazienkę, pościel, ręczniki, jadalnię oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem oraz balkon z widokiem na góry. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zamek Spiski – 40 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Poprad-Tatry, znajduje się 7 km od obiektu Apartmán Martin.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartmán Martin o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu