Penzion Alžbetka
05801 Poprad, Pod Bránou 1820
05801 Poprad, Pod Bránou 1820
Obiekt Penzion Alžbetka położony jest w dzielnicy Spiska Sobota w Popradzie, mieście zlokalizowanym u podnóża Tatr Wysokich. Oferuje on tradycyjnie urządzone pokoje z podłogą wyłożoną parkietem i masywnymi meblami. Pensjonat oferuje bezpłatne WiFi oraz bezpłatny parking. Urządzona w rustykalnym stylu restauracja w pensjonacie Alžbetka serwuje słowackie specjały i dania kuchni międzynarodowej. Goście mogą również wypić ulubiony napój w kawiarni i zrelaksować się w części wypoczynkowej lub wannie z hydromasażem. Gościom przysługuje 15% zniżki w pobliskim parku wodnym AquaCity w Popradzie.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 6 lub więcej lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, bar, całodobowa recepcja, sauna, taras, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, pralnia, narciarstwo, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, wypożyczalnia sprzętu narciarskiego na miejscu, park wodny, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości