Vila Kollár

059 91 Wysokie Tatry, Dolný Smokovec

Udogodnienia

Ważne

on-line

10.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Vila Kollár położony jest w miejscowości Wysokie Tatry i zapewnia bezpłatne WiFi, klimatyzację, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Szczyrbskie Jezioro – 20 km, Ścieżka w koronach drzew – 23 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się kuchnia z pełnym wyposażeniem i stołem, a także prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. Wyposażenie obejmuje także lodówkę, piekarnik, mikrofalówkę, ekspres do kawy i czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dobszyńska Jaskinia Lodowa – 42 km, Termy Bania – 45 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Poprad-Tatry, znajduje się 12 km od obiektu Vila Kollár.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Vila Kollár o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, dostęp za pomocą karty, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne