Chalupa Ždiar

059 55 Ždiar, Ždiar 223

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Chalupa Ždiar położony jest w miejscowości Zdziar w regionie Kraj preszowski i oferuje bezpłatne WiFi, sprzęt do grillowania, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ścieżka w koronach drzew – 5,9 km. Na miejscu znajduje się telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka z wanną. Kuchnię wyposażono w lodówkę, piekarnik oraz mikrofalówkę. Wyposażenie obejmuje także płytę kuchenną i czajnik. Na miejscu dostępny jest wspólny salon, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Termy Bania – 23 km, Kasprowy Wierch – 33 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Poprad-Tatry, znajduje się 30 km od obiektu Chalupa Ždiar.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Chalupa Ždiar o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego