Apartmaji Iva
4260 Bled, 14 Ribenska Cesta
4260 Bled, 14 Ribenska Cesta
Obiekt Apartmaji Iva, położony w miejscowości Bled, oferuje ogród, taras oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono balkon lub patio, bezpłatne WiFi i telewizor z płaskim ekranem. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Wyposażenie każdej opcji zakwaterowania obejmuje lodówkę, piekarnik, ekspres do kawy, mikrofalówkę i czajnik. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z prysznicem, suszarką do włosów i kapciami. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania narciarstwa, nurkowania z rurką i jazdy na rowerze. Obiekt Apartmaji Iva zapewnia też przechowalnię sprzętu narciarskiego. W pobliżu obiektu Apartmaji Iva znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Grajska Beach, Hala Sportowa w Bled i Zamek Bled. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lublana, znajduje się 33 km od obiektu Apartmaji Iva. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, jazda na rowerze, kręgielnia, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, squash, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, minigolf, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości