Hotel Kozana
5212 Dobrovo, Kozana 94
5212 Dobrovo, Kozana 94
Featuring a restaurant and a wellness area, Hotel Kozana is located in Kozana pri Smartnem. The property is located in the Goriška Brda wine region and offers views of the surrounding countryside. Free WiFi is available in the public areas of the hotel. All rooms are air-conditioned and feature a flat-screen TV, a minibar and a fridge. Private bathrooms come complete with a shower, a hairdryer and free toiletries. Guests can enjoy local wines in the on-site restaurant or relax in the wellness area that features a Finnish and a Turkish sauna. The town of Nova Gorica is 17 km away, while Trieste can be reached in 51 km. The Italian border is 3 km away, while and the nearest airport is Trieste Airport, at a distance of 38 km. Ljubljana can be reached in 108 km.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 7 do lat 17 płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, sauna, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, piesze wycieczki, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, wycieczki rowerowe, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości