Pod Bori

1262 Dol pri Ljubljani, 16a Zaboršt Pri Dolu

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Pod bori położony jest w miejscowości Dol pri Ljubljani i oferuje ogród, wspólny salon oraz taras. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na góry. Oferta willi obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz wspólną kuchnię. W willi zapewniono 5 sypialnie, kuchnię z lodówką i zmywarką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 4 łazienki z prysznicem. Obiekt Pod bori oferuje saunę. Na miejscu znajduje się plac zabaw, a okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Główny dworzec kolejowy w Lublanie – 14 km, Zamek w Lublanie – 16 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lublana, znajduje się 32 km od obiektu Pod bori.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, kort tenisowy, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, plac zabaw dla dzieci, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, jazda na rowerze, jazda konna, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, sprzęt do tenisa, sprzęt do badmintona, meble ogrodowe, miejsce na piknik, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, system alarmowy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości