Village Apartments

2212 Šentilj, Slovenska Ulica 50 App 1

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Village Apartments położony jest w miejscowości Šentilj i oferuje ogród, taras oraz kasyno. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na miasto. Na miejscu zapewniono balkon oraz bezpłatny prywatny parking. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, aneks kuchenny z lodówką i mikrofalówką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 1 łazienkę z prysznicem. Na terenie obiektu Village Apartments znajduje się sprzęt do grillowania. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja kolejowa Maribor – 17 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Maribor Edvard Rusjan, znajduje się 27 km od obiektu Village Apartments. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, kasyno, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, meble ogrodowe, miejsce na piknik, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt