Paka

****

3320 Velenje, Rudarska 1, Velenje

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Wejdź do pobliskiego baru. Czas na smaczny posiłek! Usiądź w restauracji. Jeśli nie wyobrażasz sobie dnia bez kawy, wstąp do kawiarni. Na terenie obiektu dostępne jest bezpłatne Wi-Fi. Więcej informacji możesz otrzymać podczas zameldowania.
Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie parkowania. Dodatkowo dla gości w hotelu dostępne są również następujące usługi: sauna i centrum SPA. Do spotkań biznesowych w obiekcie mieści się: centrum biznesowe, sala konferencyjna oraz wszystko, co potrzebne do organizacji wydarzenia. Biuro organizacji wycieczek hotel pomoże Ci w zarezerwowaniu wycieczki.
Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, prywatne zameldowanie i wymeldowanie, prasowanie, prasa, wypożyczalnia samochodów i sejf. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski.

Wyposażenie pokoju
W pokoju znajdziesz telewizor i minibar. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe

  • This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
  • Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F; guestroom doors are sealed after cleaning; the property is cleaned and disinfected with electrostatic spray.
  • Personal protective equipment, including masks, will be available to guests.
  • Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; periodic temperature checks are conducted on staff; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; contactless room service is available; masks are required in public areas; reservations are required for some onsite facilities.
  • Contactless check-out is available.
  • Enhanced food service safety measures are in place.
  • Individually-wrapped food options are available through room service.
  • Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings.
  • This property affirms that it adheres to the cleaning and disinfection practices of Safe Travels (WTTC - Global), COVID-19 Guidelines (WHO), and COVID-19 Guidelines (CDC).