468 Cabanas & Restaurant

*****

32508 Arugam, 468 Cabanas & Restaurant, Main Street,arugambay,pottuvil

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

5-gwiazdkowy obiekt 468 Cabanas & Restaurant usytuowany jest w miejscowości Arugam Bay i oferuje ogród, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Arugam Bay Beach – 200 m. Oferta obiektu obejmuje bankomat oraz restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w czajnik, a wybrane opcje zakwaterowania mają balkon. W obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne. W hotelu działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Pasarichenai Beach – 1,8 km, Muhudu Maha Viharaya – 3 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Batticaloa, znajduje się 116 km od obiektu 468 Cabanas & Restaurant.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, kajakarstwo, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), parking na miejscu, bilety transportu publicznego, plaża, transfer, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości