Villa Red Lobster

80240 Hikkaduwa, No:22/1, Sarath Gunawardana Mawatha, Waulagoda, Hikkaduwa

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Villa Red Lobster oferuje restaurację, odkryty basen, ogród i wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Hikkaduwa Beach – 200 m. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Do dyspozycji Gości jest w pełni wyposażona prywatna łazienka z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Codziennie serwowane jest śniadanie à la carte, kontynentalne i azjatyckie. Na miejscu działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. W pobliżu obiektu Villa Red Lobster znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Narigama Beach, Rafa koralowa Hikkaduwa i Hikkaduwa Bus Stand. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Koggala, znajduje się 32 km od obiektu Villa Red Lobster. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 8 lat. Dzieci od lat 8 do lat 10 płacą US$6 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 8 lat.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, brodzik, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen, transfer, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte