Jaffna Inn

***

40000 Jaffna, C Ponnampalam 2nd Lane Clock Tower Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Jaffna Inn znajduje się w miejscowości Dżafna. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jaffna Railway Station – 1 km, Jaffna Public Library – 1,2 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w szafę i telewizor z płaskim ekranem. W prywatnej łazience zapewniono bidet i bezpłatny zestaw kosmetyków. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie azjatyckie. Obiekt oferuje usługi prasowania oraz udogodnienia biznesowe, takie jak faks i kserokopiarka. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Nallur Kandaswamy – 1,8 km, Jaffna Fort – 1,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dżaffna, znajduje się 15 km od obiektu Jaffna Inn.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pralnia, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, obiady na wynos, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości