Villa Lé Maas Tota

90165 Koslanda, Lé Maas Tota Estate Ranasinghagama Nikapotha

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Villa Lé Maas Tota, usytuowany w miejscowości Koslanda, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Most Nine Arch Bridge – 43 km. Na miejscu znajduje się plac zabaw. Do dyspozycji Gości są również pokoje rodzinne. Na miejscu zapewniono wieczorną rozrywkę oraz obsługę pokoju. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, czajnik, lodówkę, sejf, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z bidetem. W wybranych pokojach zapewniono kuchnię z mikrofalówką. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu. W obiekcie działa wypożyczalnia samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Haputale Railway Station – 20 km, Bandarawela Railway Station – 29 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Mattala Rajapaksa, znajduje się 79 km od obiektu Villa Lé Maas Tota. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Lé Maas Tota o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 15 lat płacą US$50 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, pokoje dla alergików, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, basen bez krawędzi, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, zajęcia jogi, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości