Mallika Estate Holliday Bungalow

80144 Talangalla, Mallika Estate, Thalangalla

Udogodnienia

Ważne

on-line

10.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Mallika Estate Holliday Bungalow położony jest w miejscowości Talangalla w regionie Galle District i oferuje patio oraz widok na jezioro. Oferta willi obejmuje ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W willi zapewniono 2 sypialnie, 2 łazienki, pościel, ręczniki, jadalnię oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz taras z widokiem na góry. W obiekcie do dyspozycji Gości przygotowano też 2 łazienki z bidetem, prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Obiekt dysponuje placem zabaw. Na miejscu dostępny jest wspólny salon, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania wędkarstwa. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Koggala, znajduje się 60 km od obiektu Mallika Estate Holliday Bungalow.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, karaoke, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, WiFi, pokoje dla alergików, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, płatne WiFi, dostęp dla wózków inwalidzkich, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, transfer, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości