Green Parrot Hotel - Rooms Only, No Meals
82125 Tangalla, Green Parrot Hotel, Wellaodaya
82125 Tangalla, Green Parrot Hotel, Wellaodaya
Obiekt Green Parrot Hotel - ROOMS ONLY, NO MEALS jest usytuowany w miejscowości Tangalla, 9 km od laguny. Oferuje on bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach, odkryty basen, restaurację i bezpłatny parking. Wszystkie pokoje są wyposażone w klimatyzację. Obejmują one także łazienkę z bidetem i prysznicem z ciepłą wodą, balkon i werandę. Do dyspozycji Gości jest też lodówka, zestaw do parzenia kawy i herbaty i bezpłatna butelkowana woda. Niektóre pokoje dysponują w pełni wyposażoną kuchnią. Na miejscu znajduje się punkt informacji turystycznej oraz wypożyczalnia rowerów i sprzętu sportowego. Za dodatkową opłatą Goście mogą skorzystać z usług pralni i transferu lotniskowego w obie strony. Hotelowa restauracja zaprasza na dania kuchni zachodniej i lokalnej. Podróż samochodem na lotnisko Kolombo zajmuje 4 godziny.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Green Parrot Hotel - ROOMS ONLY, NO MEALS o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą US$15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 15 lat płacą US$20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 16 lub więcej lat płacą US$25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, masaż, kajakarstwo, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, bar przy basenie, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, zajęcia jogi, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt