Bay Gardens Hotel

****

Gros Islet, Castries P.o. Box 1892, St Lucia

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Bay Gardens usytuowany jest w Zatoce Rodney i oferuje 2 odkryte baseny oraz bezpłatny transfer na plażę Reduit. Na miejscu Goście mają również do dyspozycji restaurację, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz urządzone w tropikalnym stylu pokoje i apartamenty z widokiem na kurort. Pokoje i apartamenty obejmują balkon lub taras, a podłogi w nich wyłożone są kafelkami. W każdym pokoju i apartamencie znajduje się także ekspres do kawy, lodówka oraz telewizor z dostępem do kanałów telewizji kablowej. Hotelowa restauracja serwuje różnorodne potrawy kuchni międzynarodowej, którymi można delektować się zarówno w lokalu, jak i na świeżym powietrzu. Przy basenie działa bar Cinnamon. Na życzenie dostępne jest śniadanie kontynentalne. Obiekt oddaje również do dyspozycji Gości kafejkę internetową oraz tawernę w kreolskim stylu. W siostrzanym obiekcie hotelu, Bay Gardens Beach Resort and Spa, można korzystać z luksusowego spa. Na miejsce dowiezie Gości bezpłatny bus hotelowy. Co tydzień organizowane jest przyjęcie koktajlowe Manager's Cocktail, podczas którego organizowane są występy rozrywkowe na żywo, a Goście mogą delektować się bezpłatnymi przekąskami i ponczem rumowym. Dojazd z hotelu Bay Gardens na lotnisko George Charles zajmuje około 15 minut. Na miejscu znajduje się bezpłatny parking. Obiekt położony jest w pobliżu kasyna Treasure Bay.

Podczas zameldowania wymagane jest okazanie dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Państwa życzenia specjalne zostaną spełnione w zależności od dostępności w momencie meldowania się w hotelu. Nie możemy zagwarantować, że wszystkie życzenia specjalne zostaną spełnione, a realizacja niektórych z nich może wymagać uiszczenia dodatkowej opłaty.

W przypadku grup nie obowiązują warunki specjalne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, masaż, tenis stołowy, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), park wodny, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego