Hotel Mały Młyn

***

73-110 Stargard, Ul.gdańska 5

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Mały Młyn mieści się w zabytkowym młynie wodnym z XIX wieku i oferuje pokoje z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu oraz prywatny parking. Odległość od dworca kolejowego w Stargardzie Szczecińskim wynosi 1,6 km. Wnętrza hotelu Mały Młyn pełne są oryginalnych elementów, takich jak pięknie sklepione sufity. Pokoje mają wyłożone wykładziną podłogi i urządzone są w klasycznym stylu. W każdym z nich znajduje się telewizor, biurko i łazienka z prysznicem. Goście mogą zjeść posiłek w restauracji, która specjalizuje się w daniach kuchni polskiej. W hotelu znajduje się także piwnica z winami. Stare Miasto w Stargardzie Szczecińskim usytuowane jest około 1 km, a Szczecin - 30 km od obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 1 roku płacą 25 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości