Apartament Zielony 12/2
83-200 Starogard Gdański, 12 Jastrzebia 12/2
83-200 Starogard Gdański, 12 Jastrzebia 12/2
Obiekt Apartament Zielony 12/2 położony jest w miejscowości Starogard Gdański. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W apartamencie z 2 sypialniami do dyspozycji Gości przygotowano kuchnię oraz część wypoczynkową. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 60 km od obiektu Apartament Zielony 12/2.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do PLN 400 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte