Krasicki Hotel Resort & Spa

***

59-850 Świeradów Zdrój, Ul. Sienkiewicza 1b

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Krasicki Hotel Resort & Spa to trzygwiazdkowy hotel położony w Świeradowie-Zdroju, w Górach Izerskich, 1,2 km od wyciągu narciarskiego Świeradów-Zdrój. Ten trzygwiazdkowy hotel oferuje centrum fitness oraz bezpłatny dostęp do basenu, wanny z hydromasażem i sauny. Obiekt usytuowany jest 800 metrów od uzdrowiska w Świeradowie-Zdroju. W hotelu do dyspozycji Gości jest biurko i łazienka. W każdej łazience znajduje się wanna lub prysznic. Niektóre pokoje dysponują balkonem. W pokojach mieści się również część wypoczynkowa. Codziennie rano w obiekcie podawane jest śniadanie w formie bufetu. Na miejscu znajduje się również pub oraz restauracja, w której posiłki przygotowane są z wysokiej jakości sezonowych i regionalnych produktów. W hotelu Krasicki Resort & Spa Goście mogą korzystać ze spa i centrum odnowy biologicznej, które za dodatkową opłatą oferują nowoczesne zabiegi. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania rozmaitych form aktywnego wypoczynku, w tym jazdy na nartach. Personel recepcji, który posługuje się językiem polskim, angielskim i niemieckim, chętnie udzieli praktycznych wskazówek na temat okolicznych atrakcji. Odległość od wyciągu narciarskiego Gondola wynosi 1,5 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Krasicki Hotel Resort & Spa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, tenis stołowy, rzutki, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, kręgielnia, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), kryty basen (czynny przez cały rok), punkt sprzedaży karnetów narciarskich, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, wino / szampan, owoce, sprzęt do tenisa, sprzęt do badmintona, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, zabiegi na ciało, fitness, basen, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu