Zalety: Dogodna lokalizacja, bezproblemowe zameldowanie, przestronne mieszkanie
Wady: Niedawno przebywaliśmy turystycznie w Świeradowie Zdroju, na ul. Piastowskiej 4/3, przyciągnięci ofertą przyjazną dla zwierząt. Było jasne od początku, że z nami podróżuje nasz pies. Właściciele zaakceptowali nasze życzenie, choć za
pobyt psa naliczyli 80zł. Pomimo, iż dodatkowa kwota wydała się nam wygórowana, zapłaciliśmy ją. Niestety, nasze doświadczenie zamieniło się w koszmar, gdy po wymeldowaniu została nam naliczona dodatkowa opłata za rzekome dodatkowe sprzątanie. Powód? Kilka włosków po psie na kanapie, co według właściciela, wymagało specjalistycznego czyszczenia. Co za absurd!
Brak jasnych zasad hotelowych w tej materii stanowi dowód na totalny brak profesjonalizmu. Właściciel nie udostępnił żadnego regulaminu mówiącego o tym, że psy nie mogą przebywać na meblach, co jest oczywiście częścią normalnego korzystania z mieszkania. To pokazuje, jak niski jest poziom świadomości i szacunku dla gości w tym miejscu.
Nie dość, że musieliśmy płacić dodatkowe koszty za coś, co nie zostało wcześniej skomunikowane, to jeszcze traktowanie gości z taką nieufnością i brakiem zrozumienia jest po prostu niedopuszczalne. To było dla nas bardzo rozczarowujące i nieprofesjonalne, tym bardziej, że podróżując z psem kilkanaście lat, po raz pierwszy spotkało nas takie traktowanie.
Z całego serca odradzam każdemu planowanie pobytu w tym miejscu, chyba że chcecie doświadczyć podobnego rozczarowania i być niesprawiedliwie obciążonym dodatkowymi opłatami. Taki brak szacunku i uczciwości wobec gości jest nie do przyjęcia, a postawa właściciela hotelu pozostawiła nas z poczuciem, że zostaliśmy oszukani. Nie wrócimy tu nigdy więcej i upewnimy się, że wszyscy nasi znajomi dowiedzą się o tym nieprzyjemnym doświadczeniu.
Wady: Niedawno przebywaliśmy turystycznie w Świeradowie Zdroju, na ul. Piastowskiej 4/3, przyciągnięci ofertą przyjazną dla zwierząt. Było jasne od początku, że z nami podróżuje nasz pies. Właściciele zaakceptowali nasze życzenie, choć za
pobyt psa naliczyli 80zł. Pomimo, iż dodatkowa kwota wydała się nam wygórowana, zapłaciliśmy ją. Niestety, nasze doświadczenie zamieniło się w koszmar, gdy po wymeldowaniu została nam naliczona dodatkowa opłata za rzekome dodatkowe sprzątanie. Powód? Kilka włosków po psie na kanapie, co według właściciela, wymagało specjalistycznego czyszczenia. Co za absurd!
Brak jasnych zasad hotelowych w tej materii stanowi dowód na totalny brak profesjonalizmu. Właściciel nie udostępnił żadnego regulaminu mówiącego o tym, że psy nie mogą przebywać na meblach, co jest oczywiście częścią normalnego korzystania z mieszkania. To pokazuje, jak niski jest poziom świadomości i szacunku dla gości w tym miejscu.
Nie dość, że musieliśmy płacić dodatkowe koszty za coś, co nie zostało wcześniej skomunikowane, to jeszcze traktowanie gości z taką nieufnością i brakiem zrozumienia jest po prostu niedopuszczalne. To było dla nas bardzo rozczarowujące i nieprofesjonalne, tym bardziej, że podróżując z psem kilkanaście lat, po raz pierwszy spotkało nas takie traktowanie.
Z całego serca odradzam każdemu planowanie pobytu w tym miejscu, chyba że chcecie doświadczyć podobnego rozczarowania i być niesprawiedliwie obciążonym dodatkowymi opłatami. Taki brak szacunku i uczciwości wobec gości jest nie do przyjęcia, a postawa właściciela hotelu pozostawiła nas z poczuciem, że zostaliśmy oszukani. Nie wrócimy tu nigdy więcej i upewnimy się, że wszyscy nasi znajomi dowiedzą się o tym nieprzyjemnym doświadczeniu.