Ambria Apartments Matejki 17

72-600 Świnoujście, 17 Jana Matejki

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Ambria Apartments Matejki 17 oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono balkon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Świnoujście – 1,2 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Na miejscu znajduje się telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka z prysznicem i suszarką do włosów. Aneks kuchenny wyposażono w lodówkę, płytę kuchenną oraz toster. W pobliżu obiektu Ambria Apartments Matejki 17 znajdują się liczne atrakcje, takie jak Baltic Park Molo Aquapark, Park Zdrojowy i Promenada. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Heringsdorf, znajduje się 9 km od obiektu Ambria Apartments Matejki 17.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ambria Apartments Matejki 17 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego