Apartament 21

72-600 Świnoujście, Grunwaldzka

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Apartament 21 położony jest w miejscowości Świnoujście i oferuje widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Baltic Park Molo Aquapark – 4,6 km, Park Zdrojowy – 5,1 km. Na miejscu zapewniono balkon, bezpłatny prywatny parking oraz bezpłatne WiFi. Oferta apartamentu obejmuje 1 sypialnię, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i ekspresem do kawy, a także 1 łazienkę z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Na terenie obiektu Apartament 21 znajduje się plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Molo w Ahlbecku – 7,8 km, Baltic Hills Golf Usedom – 10 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Heringsdorf, znajduje się 6 km od obiektu Apartament 21.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament 21 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, plac zabaw dla dzieci, piesze wycieczki, ogrzewanie, WiFi, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, wysoka toaleta, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu