Zalety: Obiekt nowoczesny z dobrym położeniem.
Wady: Do samego obiektu nie mam zastrzeżeń, natomiast obsługa visitopl bardzo nie przyjemna. Pojawił się problem z pobraniem opłaty za pobyt przez Booking, po czym otrzymałam maila aby wykonać przelew na konto bankowe. W drodze do hotelu okazało się, że jednak opłata z karty kredytowej również została pobrana, a wiec zapłaciłam za nocleg podwójnie. Po rozmowach i weryfikacjach otrzymałam informacje, ze zwrot „nadpłaty” ma nastąpić w tym samym dniu (piątek). W niedziele przy oddawaniu kluczy bardzo nieprzyjemny Pan uświadomił mnie, ze pieniądze zostaną zwrócone na moje konto w przeciągu 7 dni roboczych. Żadnego słowa przepraszam, żadnej rekompensaty nie otrzymałam. Obsługa visitopl na pewno nie nastawiona na potrzeby i dobro klienta. Dodatkowo w apartamencie nie było ani kawy ani herbaty. Gdyby nie ta sytuacja myślę, ze wróciłabym do hotelu.
EDIT. 11.06.2021
Zwrot środków nastąpił po trzech dniach od dnia powrotu do domu. Dodatkowo pojawił się kontakt ze strony Visitopl z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, przeprosinami i przedstawiono mi dwie ciekawe formy rekompensaty. Mam nadzieję, że uda mi się z nich skorzystać i spędzić bezstresowo pobyt w super apartamencie :)