• Mazur

    Zalety: Lokalizacja
    Wady: Obsługa recepcji

    8.00

  • Agata

    Zalety: Miła obsługa.
    Wady: W całym hotelu i pokojach śmierdzi chlorem z basenu więc ma się wrażenie pobytu w pływalni miejskiej. Śniadanie... bałam się jeść wędlin, serów i sałatek bo wyglądały jakby robiły już trzeci poranek w tym samym układzie. Obrusy w restauracji brudne i poplamione. Wykładziny pilnie wymagają wymiany. I za to wszystko cena jak za hotel w centrum Warszawy... Nie polecam.

    4.00

  • Ewelina

    Zalety: Lokalizacja, basen, śniadania

    10.00

  • Garliński

    Zalety: Widok na skocznie, lokalizacja, łazienka, smaczne jedzenie
    Wady: Zbyt niska temperatura w pokoju (nieznacznie cieplej było w weekend, gdy przybyła większa ilość gości), brak możliwości posprzątania pokoju o dogodnej porze, ciepłe posiłki podawane na zimno. Podczas spożywania posiłków personel "stoi nad głowami", czeka na wyjście, gdy tylko wstało się od stołu talerze były zabierane. Brak programów TV które miały być dostępne wg wymienionych w rozpisce.

    6.00

  • Aleksandra

    Zalety: Kolejny udany relaks w miłej i spokojnej atmosferze.

    10.00

  • Łukasz

    Zalety: Blisko restauracji, miejsc do spacerów.
    Wady: Przez oblodzony wjazd nie byłem w stanie wjechać na parking hotelowy.
    Pomimo włączonego grzejnika w pokoju jest zimno.
    Bardzo niewygodne łóżka.

    5.00

  • Barbara

    Zalety: Na korytarze nie wydostaje się zapach chloru z basenu ,jak było dawniej !
    Wady: W pokojach całą dobę słychać dudnienie wentylatora lub pompy

    8.00

  • Legierska

    Zalety: Wysoka jakość usług.
    Wady: Wszystko mi się podobało.

    10.00

  • Ewelina

    Zalety: Śniadanie bardzo duży wybór, kolacja również.
    Strefa SPA super.

    10.00

  • Aleksandra

    Zalety: Widok z pokoju i basenu
    Wady: Zapach moczu w pokoju (pomimo neutralizatora) oraz trudności w poruszaniu się windą. Dodatkowo chciałam przedłużyć pobyt o jeden dzień jednakże Pan Dyrektor podniósł ceny dwukrotnie na 1 noc. Z 400 na 800. Słaba polityka. Przeniosłam się do innego hotelu w okolicy i tym samym stracili Państwo klienta choć już był u Was. Także pozdrowienia dla Dyrektora - polecam kursy jak zatrzymać klienta u siebie. Na razie wie jak go stracić.

    6.00