Zalety: wyposażenie skromne, ale wystarczające. Bardzo dobre niekrępującego rozmieszczenie pomieszczeń.
Wady: Po wielogodzinnej podróży o godz. 16:30 docieramy na miejsce i z przykrością i rozczarowaniem stwierdzamy, że apartament jest nieposprzątany. Po kontakcie telefonicznym Pani z EwerySky przeprasza informując, że ekipa sprzątająca miała awarie samochodu i będzie „coś” organizować.
Po godzinie dzwoni z informacją, że jedzie inny zespół do przygotowania apartamentu. Informuje, że należy opuścić apartament by nie krępować osób, które będą sprzątać. Pani zaproponowała nam w tym czasie spacer na świeżym górskim powietrzu. Musieliśmy bagaże znieść z 2 piętra do samochodu, by po kolejnych 1,5 godz. znowu je wtaskać na górę. Apartament posprzątany „gorącą ścierką”, balkon pozostał nietknięty, brudny poklejony stolik, na podłodze okruchy i popiół papierosowy. Położyliśmy plecaki na szafie w przedpokoju i to był błąd, dawno nie widzieliśmy tyle kurzu.
Podejście do klienta FATALNE!.
Wystarczyło by zadzwonić, kiedy byliśmy jeszcze w drodze i poinformować o opóźnieniu i zamówionej już kawie w pobliskiej kawiarni, by spokojnie poczekać na przygotowanie apartamentu.
Niestety plac budowy pod oknami sprawiał, że o 7 rano była przymusowa pobudka. Brudna klatka schodowa