Zalety: 1. Spa - bardzo przyjemny basen nie za duży, ale uroczy, 3 sauny (parowa, bio 60 stopni z oknem bardzo przyjemny widok w saunie spotkałam się pierwszy raz, i sauna sucha 100 stopni) niestety był tez mankament nie było jasnych warunków funkcjonowania spa, raz wszystko było otwarte od 15.30 kolejnym razem nic i usłyszeliśmy ze na zamówienie sauny. Wiec właściwie trzeba pytać każdego dnia - uwarunkowane ilości gości, ale takiej informacji nie dostaliśmy.
2. Apartament fajny z kuchnia nasz wybraliśmy narożny wiec piękny widok na góry. Kuchnia mała, ale wyposażona w co trzeba.
3. Położenie apartamentu właściwie wszędzie było blisko.
4. Śniadania w obiekcie poprawne chociaż nie powalające zdecydowanie za mało warzyw.
5. Pani przy śniadaniu obsługująca przemiła z Portugalii zupełne przeciwieństwo Pani z recepcji.
6. Bardzo fajna narciarnia, łatwy dostęp zaraz przy wyjściu.
Wady: 1. Obsługa w recepcji niestety bardzo słaba kompletnie nie nadająca się do obsługi gości - na początku dostaliśmy pokój nie ten który został zamówiony (narożny) tylko zwykły standardowy po upomnieniu Pani stwierdziła, ze się pomyliła a pomyliła się bo naszym zdaniem nie miała tego pokoju w zamian dała nam pokój narożny który była kuchnia i druga sypialnia niby lepszy nie poinformowała Nas jednak o tym ze naliczy nam dodatkowo opłatę za korzystnie z kuchni z której korzystaliśmy z czajnika (doliczyła Nam opłatę za sprzątnie końcowe :)) gdzie standardowo przychodziła każdego dnia sprzątacza i normalnie sprzątała. Uważamy to nie zgodne z oferta i nie uczciwe ze strony sprzedającego! Jeśli nie ma się pokoju który został zamówiony to raczej nie obciąża się wynajmującego kolejnymi kosztami za swoje błędy. Reklamowaliśmy zaistniała sytuacje do bookingu, ale bezczelna Pani stwierdziła, ze nas poinformowała o dodatkowych kosztach - Nie miało to miejsca!!!! Booking rozłożył ręce bo słowa przeciwko słowu. Dlatego postanowiliśmy napisać opinie. Porostu aby Państwa przestrzec przed nieuczciwymi działaniami obsługi obiektu.
2. Spa nie jasne godziny otwarcia.
3. Wifi, które jest w obiekcie nie ściągało mi poczty niestety nie mogłam normalnie pracować oraz nie można było się połączyć na whatsapp tylko można było pisać. Chodziłam do pobliskiego hotelu post aby ściągnąć em i normalnie porozmawiać - wifi tam było świetne i bez haseł.
4. Dużym mankamentem jest brak restauracji w hotelu przy COVID w Szwajcarii można korzystać z restauracji obecnie tylko w hotelach (niby ten hotel współpracuje z restauracją i można było się umówić i pójść zjeść, ale to nie to samo co na miejscu w hotelu.