St Moritz 3 Suite Vista Lago
7500 St. Moritz, 3 Via Veglia
7500 St. Moritz, 3 Via Veglia
Obiekt St Moritz 3 Suite vista lago położony jest w miejscowości Sankt Moritz i oferuje klimatyzację, balkon oraz bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w St Moritz – 600 m, Pole golfowe Engadin Golf Samedan & Zuoz-Madulain – 8,2 km. Do dyspozycji Gości jest patio. Z okien roztacza się widok na góry. W apartamencie zapewniono taras, 3 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 2 łazienki z bidetem i prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Informacja turystyczna w Szwajcarskim Parku Narodowym – 34 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Mediolan-Orio al Serio, znajduje się 155 km od obiektu St Moritz 3 Suite vista lago.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do CHF 300 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
zwierzęta domowe są akceptowane, taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, trener personalny, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości