Schönbühl Hotel & Restaurant Lake Thun

***

3652 Thun, Dorfstrasse 47

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Schönbühl Hotel & Restaurant Lake Thun jest położony w miejscowości Hilterfingen, w północno-wschodniej części jeziora Thun, zaledwie 200 metrów od jego brzegu. Wszystkie pokoje dysponują balkonem, a Goście mogą bezpłatnie korzystać z WiFi. W hotelu obowiązuje zakaz palenia. Wszystkie pokoje dysponują balkonem, biurkiem i częścią wypoczynkową z sofą. Każdy pokój zapewnia bezpłatny dostęp do internetu, telefon i telewizor, a także przestronną łazienkę z oknem i suszarką do włosów. Restauracja Schönbühl serwuje obfite śniadanie w formie bufetu oraz regionalne specjały przygotowywane z produktów sezonowych. Do dyspozycji Gości jest również duży taras z panoramicznym widokiem na okolicę. Goście otrzymują bezpłatnie kartę PanoramaCard Thunersee, która uprawnia do bezpłatnych przejazdów środkami komunikacji publicznej oraz do licznych zniżek na korzystanie z atrakcji w regionie.

Uwaga: w sezonie zimowym (od października do końca kwietnia) restauracja jest nieczynna w niedziele. Personel obiektu skontaktuje się z Gośćmi przyjeżdżającymi w te dni w celu podania numeru klucza do drzwi wejściowych do hotelu.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 7 do lat 14 płacą CHF 30 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 15 do lat 17 płacą CHF 50 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 7 do lat 14 płacą CHF 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 15 lub więcej lat płacą CHF 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, plac zabaw dla dzieci, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, sklep na miejscu, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, legowisko dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, wycieczki rowerowe, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości