Ascot-zermatt

3920 Zermatt, Zum Steg 3

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Ascot-Zermatt zlokalizowany jest w miejscowości Zermatt, 300 metrów od stacji kolejki linowej Sunnegga. Na miejscu do dyspozycji Gości są nowoczesne apartamenty z balkonem i widokiem na Matterhorn. W całym budynku można ponadto korzystać z bezpłatnego WiFi. Wszystkie apartamenty obejmują w pełni wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy Nespresso. Do dyspozycji Gości jest również telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych oraz odtwarzacz DVD. W każdym apartamencie znajduje się ponadto jadalnia, część wypoczynkowa oraz łazienka z suszarką do włosów i wanną lub prysznicem. Dodatkowy atut stanowią duże, wychodzące na południe okna z bezpośrednim widokiem na okolicę. W odległości 450 metrów od obiektu znajduje się supermarket, kawiarnia, piekarnia oraz liczne restauracje. Obiekt oddalony jest o 500 metrów od stacji kolei zębowej na górę Gornergrat oraz o 900 metrów od stacji kolejki linowej Matterhorn Express.

Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ascot-Zermatt o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Goście proszeni są o wcześniejsze poinformowanie personelu obiektu o planowanej godzinie przyjazdu. Stosowną informację można wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi obiektu. Do zagwarantowania rezerwacji konieczna jest wpłata depozytu przelewem bankowym. Po otrzymaniu rezerwacji personel obiektu skontaktuje się z Gośćmi, aby przekazać szczegółowe informacje na ten temat. W miejscowości Zermatt obowiązuje zakaz ruchu kołowego. Goście mogą zaparkować samochód na krytym parkingu w miasteczku Täsch i dojechać do miejscowości Zermatt pociągiem lub taksówką. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą CHF 30 za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby 6 lub więcej lat płacą CHF 100 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

zwierzęta domowe są akceptowane, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, narciarstwo, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, piesze wycieczki, jazda na rowerze, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, bezpośredni dojazd do obiektu na nartach, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, bramki zabezpieczające dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, meble ogrodowe, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt