Sunstar Hotel Zermatt
****
3920 Zermatt, Untere Mattenstrasse, 50, Zermatt
3920 Zermatt, Untere Mattenstrasse, 50, Zermatt
W hotelu
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Czas na smaczny posiłek! Usiądź w restauracji. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Goście mogą też korzystać z takich usług jak: pokój do masażu, sauna, łaźnia parowa i centrum SPA.
Gościom, których pasją jest sport, spodoba się siłownia. Coś dla miłośników nart i snowboardu miejsce do jazdy na nartach, wypożyczalnia sprzętu narciarskiego i skipassy. W hotelu można zorganizować spotkanie biznesowe, zebranie zarządu, a nawet rozmowę o pracę, ponieważ znajduje się tu sala konferencyjna. Dzieci się ucieszą, bo obiekt posiada salę zabaw.
Chcesz wybrać się na wycieczkę? Skontaktuj się z biurem organizacji wycieczek hotel. Nie musisz zostawiać swojego zwierzątka w domu, bo ten obiekt akceptuje zwierzęta domowe. Aby zapewnić Ci łatwe przemieszczanie się po mieście, hotel oferuje usługę transferu. Dostępność: w obiekcie znajduje się winda/dźwig.
Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, pralnia chemiczna, bankomat, prasowanie, prasa, sejf i concierge. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski, niemiecki i francuski.
Wyposażenie pokoju
Goście znajdą w pokoju następujące elementy wyposażenia: telewizor i minibar. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.
Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Informacje dodatkowe
Mandatory gala dinner fees may apply at Switzerland hotels. Guests should contact the hotel directly for more information.
This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; masks are required in public areas. Contactless check-in and contactless check-out are available. Enhanced food service safety measures are in place.