Clarion Hotel Winn
801 38 Gävle, Norra Slottsgatan 9
801 38 Gävle, Norra Slottsgatan 9
Clarion Hotel Winn in Gävle is a perfect choice for travelers visiting Gävle in southern Norrland or for those of you who are passing through and want a central and comfortable stay in the heart of Gävle. The hotel offers you a family-friendly environment and amenities to make your stay extra pleasant. In the hotel's Brasserie Absint, residents eat a free breakfast buffet every morning and in the evening you have the opportunity to sit down in the restaurant and enjoy a really good dinner. On non-holiday weekdays, the lunch of the day is also served in our Brasserie Absint. During your stay at Clarion Hotel Winn in Gävle, you can use the amenities that the hotel offers, such as room service, swim in the pool, work out in the gym and enjoy the sauna for a while. Clarion Hotel Winn Gävle also offers you the option of booking a relaxing treatment. Of course, the hotel offers free high-speed network (wifi), perfect for those of you who appreciates a high speed connection. Clarion Hotel Winn in Gävle offers different types of rooms, from standard to wedding suites, single rooms, double rooms and family rooms. In our higher room categories, you will find lockers for valuables and a minibar. For those traveling by car, we have a heated garage in the basement that you can easily get up to the entrance floor and to your room with our elevator. There is also a parking garage opposite the entrance to the hotel. A parking fee is added on both options. During your stay at the Clarion Hotel Winn in Gävle, take a stroll in the vibrant city center and all the nice shops, go for a walk in the beautiful Boulognerskogen park, or watch the world-famous ”Gävlebocken” if you are in Gävle during the month of December. Clarion Hotel Winn in Gävle is only a 10 minutes' walking distance (750m) from Gävle central station if you arrive by bus or train, it can’t get better than that. We warmly welcome you to Clarion Hotel Winn in Gävle, the heart of Southern Norrland!
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 210 SEK za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 9 lat płacą SEK 300 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, wymiana walut, masaż, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, kryty basen (czynny przez cały rok), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, wino / szampan, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, fitness, basen, czujnik dymu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości