Happy Resort

80210 Amphoe Khanom, 23 M.2, Ka Nom Ka Nom

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Happy Resort, usytuowany w miejscowości Khanom, oferuje ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Khanom Beach – 200 m. Na miejscu zapewniono bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Terminal promowy Donsak – 27 km. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację, biurko i telewizor. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka oraz taras z widokiem na ogród. Pościel i ręczniki są zapewnione. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono balkon, a z wybranych opcji zakwaterowania roztacza się widok na morze. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w szafę. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. W obiekcie działa wypożyczalnia rowerów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nakhon Si Thammarat, znajduje się 80 km od obiektu Happy Resort.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 5 lat. Dzieci od lat 5 do lat 17 płacą THB 200 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 5 lat.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pralnia, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, masaż, tenis stołowy, obiady na wynos, jazda na rowerze, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości